Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hikk... jej ha itte sett dåm siden før helga... hikk
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Tror de tok med seg Ugla, pianoet til Expat, hunden til eksen til Athena og dro til Hawaii.....
Expat Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Tøtta, når du ikke var på overhodet i går og folk faktisk jobber(!) i dag, så kan man jo ikke forvente det helt store??? Spesielt når du ikke er logga på nå da! Hallo-o!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 noen med forstyrret personlighet her thihi... pass deg miksern det er flere som er på hæla dine... har memo fri fra jobb da??? hvordan gikk intervjuet forresten`????
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 memo er på msn, men der er vel ikke du... går det bra med deg da? i morgen skal alex ta mandlene.... jeg gruer meg..
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 åååatena...masse klemmer til deg og alex... jeg har jo tatt livet av msn på denne pcn derfor...men må si det er litt godt også for noen gang blir jeg helt svett av alle som roper om å spå. klem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 hepp hepp - hadde helt glemt det med pc´en din jeg.... Intervjuet gikk bra, men har sagt at lónna er for lav. 2 kandidater til, og sjefen sa at det gikk an á reforhandle lónna litt... sá vi fár sjá koss´n det gár... ellers ble det tur/retur i lópet av en dag og det ble mange mil... en vei er 490 km.... og kjóre sá langt og lenge alene er ikke góy... men greidde jo en vei pá 4 timer da... he he he
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 ojsann...ja du gasset deg vel utover mot kysten...blir det flytting da hehe? om du får jobben??? ps fikk du med deg at carnivale eller noe ferska deg sist??? eller trodde hun gjorde det?? hehe du må lukke profilen vettu når du er ute på djeveltokter...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 huff ja det skjønner jeg... ser om jeg får kommet meg på nett i morgen så dere får høre hvordag det går! tenker på alle de skrekkhistoriene om at narkosen ikke virker... tenk om han ligger der og kjenner alt.. men det er vel sjelden det skjer. gleder meg til det er over og kan ta han med hjem:)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Det var Hufsemor - men jeg har da slettet profilen min?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 å ok hakke peil jeg thihi... hvordan går det med mannen da memo...still going strong...?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 det gár sikkert bra skal du se. vi fár snakkast pá msn i morra da vet du )
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 sambo er en dust!! Forstár at han ikke er mye villig til á flytte pá seg hvis jobben blir min og dárlig betalt - da tar jeg den ikke heller.... men har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil fortsette á ha det sánn som vi har det ná... det gár bare en vei - nedover.... er drittlei av á komme hjem til en sur, trótt, sliten samboer som ikke vil snakke, kun dra pá trening, og har meg pá lista si hvis han vil ha sex - faenheller...... Har gitt beskjed om at jeg ikke er interessert i á ha en hóst/vinter som den vi har hatt ná. Da pakker jeg kofferten, tar med meg gutta og drar hjem til Norge.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 ok. bra du sier i fra da. han må jo forstå at han må gi litt han og...ikke bare ta...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 he he he - ja du er morsom du Hufesmor ) Háper du fár en fortsatt fin dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå