Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Noen her som vet om de fortsatt låner ut boxette på bærum? Vi ønsker ikke å bruke vår maxicosi stol når baby er så liten, av erfaring fra forrige gang. Synes det er en fordel at baby kan holde hodet litt selv før den blir sittenede i stol.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Nei, det er slutt på det. Jeg brukte MaxiCosi på knøttet da han var 6 dager, og det gikk helt fint.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Unnskyld, så ikke at du hadde neg. erfaring m stolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå