Gå til innhold

Skal det være sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk og hadde ubehag i magen i hele går (sikkert kynnere) magen var stram og det var ubehagelig samme hva jeg gjorde..Og når jeg kom hjem fra jobb så fikk jeg vondt i ryggen,det kom litt i tak,ikke regelmessig..Men jeg syns det var litt ekkelt,er jo tross alt igjen 11 uker til termin...

Noen som har vært borti det samme??

Betyr det at jeg må ta det litt mere med ro eller? jobber 2 dager i uka nå,sykmeldt resten...burde jeg fått full sykmelding??

Prøvde å ringe jordmor i sted for å høre men hun var ikke tilstede idag...Merker ikke noe i dag når jeg er hjemme...

Merket ikke noe til dette forrige svangerskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det gir seg litt når du beveger på deg ol. er det nok bare kynnere, men hvis det forblir det samme eller tiltar i styrke er det smart å ta det med ro. Er du i tvil ringer du sykehuset :)

Skrevet

Jeg hadde en sånn runde på lørdag... Kjempevondt, og føden ville ha meg inn med det samme til sjekk. Sannsynligvis var det bare disse livmorbåndene som strammer seg eller livmora som vokser. Det gikk over, og babyen hadde det superbra:) Men ring føden og spør dersom det ikke går over. Og det gjorde syyykt vondt i tre.fire timer ca.

Skrevet

Takk for svar :o)

Skrevet

Jeg hadde mye av det i mit andre svangerskap. Startet omtrent på samme tid også. Det kom og gikk. Noen ganger hadde jeg regelmessige kynnere i 12 timer uten at det skjedde noe mer. Jeg endte med å gå noen dager over termin og jobbet frem til 3 uker før termin.

For meg høres det i hvertfal ut som kynnere. De kommer ofte sent på dagen når du er sliten, men er ikke farlige. Sikkert lurt om du ringer legen eller jordmor for sikkerhets skyld. Selv om vi her inne synes det høres ut som kynnere ,er det få av oss som er eksperter ;-)

Jeg kan foresten nevne at jordmor på sykhuset mente at min fødsel kom til å bli veldig lett pga kynnerene, og det ble den. Håper det går sån for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...