Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir mer og mer fasinert av "anonyme"! Merker at de som kaller seg anonyme er noe skarpere og mer direkte i personangrepene sine. De blir ofte avledet med enkle slurvefeil i innlegg og klarer sjelden å holde seg til tematikken i en debatt. De bruker ofte teknikker i innleggene sine som kjennes ut som realle sidespark. Selv om de ofte virker urimelige så er det vanskelig å ta de alvorlige siden de er "anonyme" (altså hvemsomhelst)

Ironien ligger igrunn i det faktum at de fleste her er "anonyme" uansett om de har nick eller ikke. Da er det fasinerende å se at noen velger å ha flere personligheter inne på siden. Min teori er at de som kaller seg anonyme på kranglesiden helt sikkert er profilerte dibbere på skravlesiden. Jeg tror at felles personlighetstrekk for disse er at de ofte oppfattes som om de har vært 40 hele livet og trenger en arena for litt real drittslenging uten sidestykke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok mange anonyme er faste her inne også jeg da. Ser du på hva som blir sagt av de anonyme. Men som du sier, flesteparten er nok nikkedukker fra skravle som ikke tørr ha "egne meninger".

Skrevet

De fleste anonyme har vel en spaltet personlighet som gjør det artig for de å diskutere med seg selv hele dagen i tilegg til å kalle de med nick avhengig av dib, en smule dobbeltmoral uten at de selv er helt klar over det.

Skrevet

Man kunne sikkert skrevet en hovedoppgave på de tror jeg. Veldig fasinerende..

Skrevet

Nei. Jeg tenker ikke så mye over de anonyme, man er jo like anonym bak et nick.

Skrevet

Æsj så dumt du er ass! Du er jo vaffal teit da!! stavefeil har du åsså!

Skrevet

Jo i og for seg, men slenger jeg med leppa til deg, vet du nicket mitt og jeg må stå for det jeg sier, er man anonym/knappen så kan man egentlig bare slenge i vei om hva man vil.

Skrevet

Det var bare jeg som ville teste ut det å faktisk være anonym. Igrunn litt merkelig følelse..

Skrevet

Hvordan må du stå for det du sier? det er jo bare å skifte nick igjen.

nei de som faktisk tenker så mye på anonyme som noen gjør her bør heller finne seg noe konstruktivt.

Skrevet

Det er jo greit, men ikke alle som har nick skifte som en hobby.

Hvem sier at man tenker på anonyme, må si de er dem jeg tenker minst på men ler mest av=)

Skrevet

Pussig, men jeg har kommet fram til det samme. Tror de fleste anonyme kommer hit for å lire av seg dritten sin, for ikke å smutse til nicket sitt på skravlesiden.

Skrevet

Lagt merke til at ingen "anonyme" er her for å forsvare seg? Det strider jo nesten i mot profilen.. Creepy..

Skrevet

Du virker ganske engasjert til å ikke bry deg da.

Nei jenter, skaff dere noe annet å bekymre seg over, de med nick er like anonyme.,

Skrevet

Synes det er dårlig gjort å slenge alle anonyme sammen i en kategori. Vi er et mangfold.

Dette er en mobb!

Rasister!

snufs, hvorfor plage meg?

Skrevet

Det er som å krangle med mannen uten ansikt..!

Skrevet

Dette er ingen hets (imotsetning til hva jeg har opplevd av div anonyme tidligere..). Dette er kun en debatt hvor man bytter erfaringer med det faktum at noen velger å gjøre seg dobbelt så anonym som man trenger å være, for så bruke dette som en mur for skittkasting. Kun av ren fasinasjon at temaet blir debattert.

Skrevet

men jeg driver ikke så mye skittkasting. Jeg forsøker å være saklig. Selv om jeg er anonym...

Skrevet

ha, ha- du kjenner nok ikke alle anonyme. Jeg har et kjent nick her inne men jeg skifter til en litt slemmere anonym av og til..........

mohahah

Skrevet

og det er du stolt over nn? at du må bytte nick for si hva du virkelig mener....hmm, jaja, hver sin greie.....

men om du avslutter hvert innlegg med koz & klem, selv etter litt krasshet fra din side, tror du ikke dine kjære skravle-søstre vil tilgi deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...