G.I.H Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Til abort heldigvis,prøver no å ta dag for dag men det er ikkje lett dette.Lurer jo veldig på kordan det går med den lille,lever den eller ikkje.Prøver å væra meg sjølv,går i den eine sommeravslutningen etter den andre og prøver å være hyggelig med alle,men mest av alt kunne eg ha tenkt meg lagt meg i dvale til usikkerheten var over.Det er jo ingen rundt meg som veit ka hemlighet eg går og ber på,så då er det heller ingen som veit ka eit kaos som eg går og kjenner på for tida.Både håper og ikkje håper på at denne veka går fort,i det minste så er eg fortsatt gravid,og det er jo ikkje sikkert etter UL på mandag,er så redd for å få beskjed om nok ein utskrapning.Skulle så inderlig ha ønskt at eg denne gongen ville lykkast.Takker for all oppmuntring og lykkeønskninger av dere her inne,det hjelper meg med å holde motet oppe,enn så lenge...
jenkas69 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Kjære deg... For en nervepirrende situasjon du er i. Håper og tror at du får den beskjeden du vil ha på mandag! Tenker på deg, og krysser alt jeg har for deg!
atpåklatt08? Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 krysser fingrene for alt alt er bra når du kommer på ultralyd på mandag-
Impulsiw Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 For en grusom situasjon du er i. Det er utmattende å gå sånn. Håper virkelig at det går bra for deg på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå