Gå til innhold

Magemål damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg målte magen igår... 107 cm *gåttabanen* jeg er 34+2. Noen flere som har målene sine? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte i går... Er 27+3 og var 101cm rundt magen! Var noenogseksti før jeg ble gravid... hehehe...

Skrevet

Målte med linjal nå (hehe - litt ca kanskje) og er faktisk en meter rund livet.. snart er jeg lettere å gå over enn rundt :)

Skrevet

Hvorfor skal jeg ha så gedigen mage da?? Jeg er jo så bitteliten fra før... Ser jo helt ånns ut!!

Skrevet

ser vel helt flott ut tenker jeg.. iallefall bildene dine.. tenk på meg du som er litt lubben i tillegg.. det er ikke så pent!!

Skrevet

Begynner å føle meg litt svær selv ja. Er ikke 160 høy engang, så cm'ene syns veeeldig godt på meg ;o)

Skrevet

hehehehe.. godt å høre at det er flere smådamer her :-)

Er bare 161 cm jeg :-)

Skrevet

Når jeg er i butikken eller på sentre og slikt så ser jeg jo gravide overalt. Men jeg syns alle sammen ser så HØYE ut. har ikke sett noen som er like liten (les:lav) som meg. Og har jo noen kg ekstra i tillegg da.. Så jeg har følt meg passe bollete ja... Kommer gående ved siden av en høy og myye slankere gravid en. Så når jeg ser noen som har stor babymage og kanskje har noen kg ekstra -akkurat som meg- så blir jeg såå glad. yeeey, det er flere =) (snakk om teite meg.hehe..)

Skrevet

Kan komme å shoppe sammen med meg du, så kan vi være små og bollete sammen...hehhe...

Skrevet

Hehe ja det hadde vært no =)

Skrevet

måler 94 cm på det tykkeste rundt magen:) hehe... er 26 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...