Mamman til AM&JS Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har du vært hos legen enda..så spent å høre om alt er bra..
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ja jeg har vært hos legen, men det var ikke no kontroll Det var kun fordi sykemeld. gikk ut og han sa det var alt for tidlig å høre hjerte, duste lege Jeg hørte jo det på denne tiden sist da
Mamman til AM&JS Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Ja vel...det var jo skikkelig teit.. Du må jo få vite at alt er bra etter at du hadde en blødning...
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja jeg ble skikklig skuffa, men det var helt vanlig å blø å ingen grunn til bekymring.... han får en sjanse til hvis jeg får like dårlig behandling neste gang bytter jeg lege
Mamman til AM&JS Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja, vet det er vanlig, men uansett så blir man bekymret..blødde jo en del med Madelen...greit uansett å få sjekket liksom.. Du har han Gund...sant??
snuppelure 74 Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Nei han har slutta men har han som har vært hos han som har overtatt, gikk til han med amalie og da var jeg veldig fornøyd med han, men ikke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå