Gå til innhold

Kjøbenhavn-babybutikker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har shoppa ting og tang til babyn i Kjøben?

skal kjøre nedover på torsdag, og det kommer nok til å bli en del shopping, ja! tar gjerne i mot tips, hvis dere har!

skal titte etter barnevogn på veien også!

det er såå gøy å handle baby-stæsj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:-) Kan desverre ikke hjelpe deg men jeg og skal til køben i sommer:-) hvis du vil kunne du sendt meg en mld når du har vært der og sagt hvor det var fine steder å handle:-)

Skrevet

Vil også ha hint på hvor man bør dra å shoppe :) Skal også til Berlin...tips mottas med takk der også :)

Skrevet

Vi var og tittet i en babybutikk på Fisketorvet i København i fjor høst. Husker ikke navnet på butikken, men den var nokså lik Babyshop i utvalg. Vi kjøpte ingenting da, var bare ute og tittet. Men det virket ikke som prisene var særlig lavere der enn hjemme.

Skrevet

vi reiser ned til århus på frdag, har lagt av vogn der også=) gleder oss;) jeg søkte etter butikker på nettet så nå får vi se hvor de har snåle barne klær/ting;)

Skrevet

hehe! skal gi full Kjøben rapport om butikker når jeg er hjemme igjen!

det er ikke alltid saker og ting er billigere der, krona vår er jo lavere osv..men noe fint må vell dukke opp! :)

Skrevet

Synes å huske at det var endel bra i Vesterbrogade,Gamle Kongevei og Istedgate bla.a.. Var der i påsken i fjor,er ett paradis for bra design....

Unngikk Strøget, de har utrolig mye bra små designbutikker

God tur og kos deg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...