line_n & sara Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 noen som har shoppa ting og tang til babyn i Kjøben? skal kjøre nedover på torsdag, og det kommer nok til å bli en del shopping, ja! tar gjerne i mot tips, hvis dere har! skal titte etter barnevogn på veien også! det er såå gøy å handle baby-stæsj!!
Topsy med Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei:-) Kan desverre ikke hjelpe deg men jeg og skal til køben i sommer:-) hvis du vil kunne du sendt meg en mld når du har vært der og sagt hvor det var fine steder å handle:-)
Tjorven81 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Vil også ha hint på hvor man bør dra å shoppe Skal også til Berlin...tips mottas med takk der også
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Vi var og tittet i en babybutikk på Fisketorvet i København i fjor høst. Husker ikke navnet på butikken, men den var nokså lik Babyshop i utvalg. Vi kjøpte ingenting da, var bare ute og tittet. Men det virket ikke som prisene var særlig lavere der enn hjemme.
Mamma til snart 4 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 vi reiser ned til århus på frdag, har lagt av vogn der også=) gleder oss;) jeg søkte etter butikker på nettet så nå får vi se hvor de har snåle barne klær/ting;)
line_n & sara Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 hehe! skal gi full Kjøben rapport om butikker når jeg er hjemme igjen! det er ikke alltid saker og ting er billigere der, krona vår er jo lavere osv..men noe fint må vell dukke opp!
tyr1977 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Synes å huske at det var endel bra i Vesterbrogade,Gamle Kongevei og Istedgate bla.a.. Var der i påsken i fjor,er ett paradis for bra design.... Unngikk Strøget, de har utrolig mye bra små designbutikker God tur og kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå