Gå til innhold

Jeg kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden oktober.

Var sykemeldt av en annen årsak før jeg ble gravid, men da jeg ble gravid har jeg gått sykemeldt hele svangerskapet...

Jeg er en sånn person som trenger å ha en jobb å gå til egentlig.. Blir så sinnsykt lat av å ikke måtte gjøre ting med en gang. Må ha litt press på meg.

Nå som jeg nærmer meg slutten merker jeg jo at jeg blir fortere sliten og "nyter" rolige dager.

Men det føles som det siste året mitt har vært helt uten innhold og jeg er bare så sinnsykt lei. Og da blir jeg jo bare enda latere..

Jeg trenger et liv. Noen å prate med...

Håper det forandrer seg etter jeg har født og ikke bare fortsetter i min late boble...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to...

Ble sykemeldt i midten av februar. Og nå kjeder jeg meg veldig. Føler at jeg ikke gjør noe eller at jeg har noe liv. Har kommet inn i den rytmen at jeg ikke gidder heller, for humøret mitt er så dårlig for tiden.

Savner veldig å jobbe og det å ha noe bestemt å gjøre hver dag. Prøver å sysselsette meg, men blir liksom ikke det samme.

Håper det blir bedre etter fødselen!

Skrevet

kanskje dere kan finne noen aktiviteter dere kan bli med på etter fødsel? babysvømming eller småbarnstreff eller noe? hør på helsestasjonen, det skal jeg gjøre, for jeg blir smårar om jeg ikke får noen impulser utenifra....

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det, har vært sykmeldt siden april. Stakkars deg, oktober, herregud! Her har vi holdt på å planlegge tilbygg og ombygging på huset siden før jul. Jeg har vært litt engasjert i det, men nå er vi ferdig med all planlegging, så hallo, holder på å kjede vettet av meg innimellom. Heldigvis er jeg glad i å lese bøker, men det er grense for hvor mye man gidder å ligge pal på sofaen med en bok. Nå er det nesten 6 uker til termin, og jeg har fått totalforbud mot absoulutt alle former for aktivitet hos legen. Joda, føler med deg. Heldigvis har jeg utbyggingen å se fram mot. Og ankomsten til det vesle nurket da :) Vet dere hvor man får tak i smurning som den utålmodige kan smøre seg med, eller?

Skrevet

Jeg også kjeder meg!! Men det er med blannede følelser. Det er deilig også og heldigvis er det sommer! Har mange venner jeg kan ringe osv men nå om dagen trives jeg best i eget selskap..:)

Husarbeidet...det er mye man kan gjøre som ikke blir gjort gitt!!

Huff såå lat jeg er!! Nå får denne babyen komme snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...