Gå til innhold

Blir plutseleg mor om 2 dagar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sjukehuset i dag, og sidan det var litt lite fostervatn ville dei ikkje venta med keisarsnittet (ligg i seteleie). EG SKAL BLI MOR PÅ TORSDAG!!! Det er heilt sprøtt å vita det! I dag skal me setja opp senga og vaska soverommet:) Trur ikkje eg kan tenkja på noko anna i dag... Det blir akkurat to veker før termin, og er eg er superspent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. Så moro da :-) Du er heldig. Jeg har 11 dager igjen, og gleder meg så til å se nurket mitt. Jeg har forresten litt lite fostervann jeg også, og skal på ny kontroll til fredag. Lykke til på torsdag :-)

Skrevet

Hei du:-) Sprø tanke ja! Tenk så fantatsisk det blir:-) Masse lykke til!!

Kan jeg spørre deg om legen sa noe om hvor lite fostervann du har? Jeg fikk nemlig bare opplyst et tall (som ikke sier meg noe som helst), 44, og at fosteret drakk av vannet og at det derfor ikke var fare. Av en eller annen grunn har jeg litt problemer med å stole på leger, og er redd ks\et mitt om to uker er i seneste laget??!

Skrevet

Ho sa ingenting om det. Det er 16 dagar til termin i dag, og sidan det var so kort sa ho berre at det ikkje var vits i å vente sidan det var litt lite, men at det ikkje hadde so mykje å seie. Me var på UL på fredag og, og ho syns det var ganske mykje mindre no, so det var vel helst pga utviklinga. Men viss du er bekymra so er det vel kanskje lurt å ringja til dei å snakka med dei, so får du svar på kva det talet er og kanskje ein ekstra sjekk for å sjå at det er stabilt? Det er jo godt for babyen og at du føler deg trygg! Kor lenge før termin får du KS? Lykke til uansett, det går sikkert superbra!

Skrevet

Jada, jeg får ringe dem og mase litt:-) Jeg får ks i terminuka en gang, har ikke fått datoen ennå. Men ca en uke før sa legen. det går nok så bra så!

Skrevet

oj, beibiboom. trodde du skulle ta ks i uke 27??? men du er i uke 27 eller? litt treg i hodet her jeg nå eller???

Skrevet

Blir mor til min 3 gutt på torsdagen jeg også, skal også ta ks, det er kjempe spennende, gleder meg enormt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...