Gå til innhold

kan stress skade den lille i magen.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ca 16 uker på vei, og har den siste uken opplevd mye sorg. først døde broren til samboeren min, i begravelsen får jeg tlf om at mamma har fått kreft. matlysten min har vært dårlig i lang tid,må tvinge i meg litt mat. har gråtet masse. er så redd alt dette kan skade babyen. skulle gjerne hørt hjertlyden til den lille igjen, for å forsikre meg om at alt er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da syns jeg du skal ringe legen din og høre om du kan få komme inn. Håper de har tid og anledning

Skrevet

Forklar legen hvordan det ligger ann, da kommer du nok inn. Det er ikke bra og gå å engste seg heller, skjønner godt at du vil sjekke for sikkerhets skyld. Men det går nok bra med babyen i hvert fall..

Skrevet

Jeg giftet meg, mistet moren min og fant ut at jeg var gravid innenfor 14. dager, og har verdens skjønneste tulle i dag. Under svangerskapet måtte jeg flytte to hus, vaske ned, selge, ordne med oppgjøret etter min mor og ikke minst arrangere begravelse og prøve å bearbeide sorgen. Jeg gråt bøttevis og her gikk det bra i alle fall!

Ring til legen for å høre hjertelyd hvis du vil det, og husk at det er gode prognoser på kreft nå til dags!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...