Gå til innhold

Bugaboo cameleon eller TFK joggster twist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hoppa frem og tilbake her i en evighet, klarer ikke bestemme meg!

Funnet en splitter ny Bugaboo på finn.no som fortsatt ligger i esken til 6800 + frakt på 200.

Så får jeg kjøpt TFK på en babybutikk her til 4990,-. Får litt vondt i magen av å tenke på å bruke 7000 på en vogn men alle som har den bugabooen skryter den oppi skyene. Ikke vet jeg om det er fordi den er god å trille eller om det er fordi det er et kjent merke.

Kan dere hjelpe meg på vei? Blir gal!! Skal bestemme meg i dag:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med barnevogn er ikke lett.

Jeg har selv TFK jogster III. Valgte den og ikke twisteren fordi dama i butikken sa at dersom vi skulle gå i skogen med vogna så kunne det svingbare hjulet få slag og da ble den låsemekanismen ødelagt.

Enste forskjellen på Twisteren og Jogster III er vist det svingbare hjulet.

Er kjempe fornøyd med vogna vi.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd bugaboo, men jeg har tfk joggster twist, og er veldig fornøyd med den iallfall!!! :)

Skrevet

Jeg hadde valgt Bugabooen, jeg da;o) Syns den virker genial - til brukt fra helt nyfødt og så lenge en trenger vogn. Vurderte TFK jeg også...men ikke lenge....liker ikke at sportsvognsdelen ikke kan snus. Uaktuelt for meg å kjøpe en vogn som en bare kan ha barnet vendt fra meg når h*n begynner med sportsvognsdelen. Liker heller ikke at kalesjen virker veldig åpen og lite lun....så syns jeg også Buggisen er kulere å se på, men det er jo en annen sak;o)

Ble i allefall overbesvist da jeg prøvde den i butikken - bla med min 2,5 år gamle sønn oppi, og vognen var like lett å trille som uten ham i....så jeg har bestilt meg en Bugaboo til babyen i magen....og har brukt 8500,- på vognen...er jo mye det, men vondt i magen får jeg ikke....;o)

Skrevet

Hvor bestillte du bugabooen da? Vurderer babytrader, men er redd leveringstiden er lang:(

Får en på finn.no helt ny, ikke pakket opp til 6800.Med det nye trekket.

Skrevet

Mener leveringstiden på babytrader er ca 8 uker...det er da inn til Norge. Tar også litt tid om den skal sendes videre inn i landet. Henter man den selv på Alnabru, så sparer man postens porto. Babytrader vil bli litt billigere, og om du i tillegg vil ha med litt annet ekstrautstyr som vinterhjul, parasol, ekstra trekk og transportbag, så vil det absolutt lønne seg å bestille fra Nederland.

Skrevet

Reflex. Skulle få de inn i løpet av en ti ukers-tid. Jeg hadde også planer om å bestille fra babytrader, men sendte heldigvis mail og spurte om leveringstiden på den fargen jeg ville ha (grå base og rosa trekk) og den fikk de ikke på lager før i midten av juli, og jeg fikk den da ikke før i august....i og med at termin er 26. juli var det litt sent:o(

Den på finn høres jo topp ut da - grei pris det - er jo nesten 2000,- spart i forhold til butikkpris, og da vet du jo at du får den med en gang:o)

Skrevet

he, he TO ukers tid...ikke ti;o) Forresten, hun som svarte meg på mailen sa at de hadde de andre fargene inne og at disse ville bli sendt ut med en gang...så er sikkert ikke så altfor lang tid før en får de da.

Skrevet

oi såpass! Da tror jeg at jeg heller bruker 400 mer på vogna og heller bruker den 50 euro rabatten min til å bestille tilbehør:)

hvilken farge har du bestillt da?

Hun som selger har grå base og så får jeg velge mellom sort og beige trekk i det nye stoffet.

Skrevet

Da kan det være at jeg får den om to ukers tid ja. Sendte mail om når vogna ville være i Norge om jeg bestillte grå base og svart trekk. Hun svarte at det tar en uke, men da vet jeg ikke om hun mente at de hadde inne det jeg ville ha.

Skrevet

Jeg spurte henne også om den fargen og fikk inntrykk av at den ville bli sendt med en gang da denne var på lager - og at det da ikke skulle ta så lang tid (skrev når jeg hadde termin)....men....jeg ville ha den rosa, jeg da;o) (pluss at det var en del andre ting vi måtte ha på Reflex...så da ble det sånn).

Skrevet

vil egentlig ha den rosa jeg også, men har ikke tålmodighet til å vente! he he..

Me da får jeg høre med dem i morgen:D Får muligens selt vogna i helga så jeg kan ikke gå så alt for lenge uten!

Skrevet

Har du prøvd den vogna? hvordan er den å trille i forhold til TFK? Synes TFK er kanongod å trille så er den bedre enn den så er den bra!Eneste litt skeptisk til den på vinteren.Men kan jo alltids kjøpe vinterhjul da.

Skrevet

En venninne av meg har en TFK som jeg prøvetrillet - god den, men syns Buggisen kjentes minst like god ut, ja:o) Bor selv i Bergen, så snø er ikke et stort problem her;o) Uansett mente hun i butikken at en ikke trengte vinterhjulene - dersom det ble for ille var det bare å låse de små hjulene og snu håndtaket slik at de store hjulene kom fremst - da kommer en frem overalt....og skulle jeg føle behov for vinterhjulene er det jo bare å kjøpe disse senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...