Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 altå hvordan de forskjellige barna er med forskjellige tegn? (dårlig formulert kanskje..hehe) noen nettsider eller noe sånt? takker og bukker for svar;)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 dytter den opp jeg siden jeg mener jeg har sett noe til det her før
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Vet ikke om noen nettsider, men har en bok hvor det står litt. Noe jeg kan hjelpe deg med ?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 vil gjerne vite til løve barn (jente) og skorpion barn (jente) TAKK!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Har satt opp de kjennetegnende som står i boka mi: Væren: 21.mars-20.april Ildens tegn Kjennetegn: Energisk, modig og entusiastisk, men undervurderer ofte problemer. Tyren: 21.april-20.mai Jordens tegn: Kjennetegn: Rolig, ettertenksom og løsningsorientert. Kan av og til være dominerende. Tvillingene: 21.mai-21.juni Luftens tegn. Kjennetegn: Intelligent, nysgjerrig, intuitiv og har god fantasi. Kan være ustrukturert og overfladisk. Krepsen:22.juni-22.juli Vannets tegn. Kjennetegn: Følsom, kjærlig, romantisk og kreativ. Noen ganger sjenert og usikker. Løven: 23.juli-22.august Ildens tegn. Kjennetegn: Målbevisst, dristig og bestemt. Kan virke tiltrekkende, men er ofte egoistisk. Jomfruen: 23.august-22.sept. Jordens tegn. Kjennetegn: Velordnet, ettertenksom og pålitelig. Kan tenke fornuftig og er sjelden impulsiv. Vekten: 23.sept-22.okt. Luftens tegn. Kjennetegn: Idealistisk og fascinerende. Dyrker skjønnheten, og kan være lettsindig og overflatisk. Skorpionen: 23.okt-21.nov. Vannets tegn. Kjennetegn: Tiltrekkende og mystisk, intelligent og analytisk. Noen ganger sjalu og dominerende. Skytten:22.nov-20.des. Ildens tegn. Kjennetegn: Lojal og pålitelig, spontan og optimistisk, men ofte utålmodig. Steinbukken:21.des.-19.jan. Jordens tegn. Kjennetegn: Flittig og pliktoppfyllende. Noen ganger avvisende og mindre kjærlig. Vannmannen: 20.jan.-18.feb. Luftens tegn. Kjennetegn: Uavhengig og orginal. Elsker frihet og har mange drømmer. Forfengelig. Fiskene:19.feb.-20.mars Vannets tegn. Følsom, snill, kjærlig og kreativ. Kan av og til være ubestemt og ukonsentrert,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå