Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Har dere harr kvalmefrie dager. Min kvalme kom som et brak når jeg var 5+5 omtrent, har vært skikkelig dårlig siden. I dag 6+6 så er jeg ikke kvalm id et hele tatt. Blir litt redd, kanskje noe er galt? Tullete av meg JA men uansett er det noen som hadde det på denne måten?
line_n & sara Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg opplevde det litt til og fra i de siste ukene, rundt uke 11-13, da hadde jeg noen kvalmefrie dager..før den tid var jeg kvalm hele tiden, og kasta opp hvis jeg prøvde å lese! (blei skikkeil sjøsyk!) men alle er forskjellige! jeg ville ikke bekymret meg så mye hvis jeg var deg! er du veldig nervøs, kan man alltids ta en privat ul, eller prøve å få legen til å gi deg en!
Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Uff en dame på 1 tri som netopp sa at det var på denne måten hun fant ut av at hun hadde mistet. Hjelpes meg er kanskje over engstelig men hadde en sa i desember. Håper noen kan svare meg
velsignet med to Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg var en del kvalm i 1. tri, og lengre enn det også, men langt fra hver dag. Er nå i uke 25 og har ikke kjent antydning til kvalme på 4 uker, og lille gutten i magen min spreller som bare det Så at kvalmen ikke er der trenger ikke bety at du har mistet, det synes jeg ikke du skal tenke på.
Prinsesse Sophia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk mamma Kine. Men hadde du fler dager mellom hver gang du var kvalm i uke 6 /7 husker du det?
Millerine Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg var kvalm de to første ukene etter positiv test, så var det borte en ukes tid, så en dag her og en dag der med kvalme, før det brakte løs med intens kvalme som varte i tre måneder. Nå i uke 16 er det litt bedre, men varierer mye ennå. Det er vanlig at symptomene varierer så ikke bekymre deg.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå