Gå til innhold

Ang. facebook!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i svarte sletter jeg profilen min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men du kan slette bilder å fakta osv da..

Skrevet

Du kan deaktivere proflien din da.....hehe

Skrevet

Kan kun deaktiveres. Når man registrerer seg samtykker man til at facebook har rett på alle opplysninger og bilder i all overskuelig framtid, derfor er det blitt advart en del mot å legge ut bilder og sensitive opplysn. der.

Skrevet

Så festlig! Det er vel det som menes med å lese alt med liten skrift, he he!

Men hva mes med å deaktivere da? Takk for svar i alle fall!!!

Skrevet

Du må gjøre følgende...: endre ALLE opplysningene som du har oppgitt. Altså absolutt alle. Skriv at du heter kari nordmann osv... Meld det ut av grupper,slett vennelista di osv. Deretter deaktiverer du profilen. Da sitter de bare på falske opplysninger og ikke eksisterende e-post.

Skrevet

Når du deaktiverer så slutter du bare å være bruker der....hehe....

Hele facebook er litt sånn slitsomt syns jeg,spess når en ike får slettet noen :o) Men,men der får man igjen for å legge ut info om seg selv :o)

Skrevet

Enig med deg splatten (kult nick)! Takk for hjelp! Har sittet lenge og lett etter hvor jeg kan slette meg fra facebook, men det var altså å tro på julenissen det da... Men si meg en ting, hva når folk dør? Blir de fortsatt stående der?

Skrevet

hehe Hømmm,der sprute du om noe lurt...det vil jeg da håpe at dem ikke gjør,det er jo litt makabert da,eller...Jo,det syns jeg....Jeg hadde ikke villet at mine "profil" skulle ligge der når jeg ikke lenger vandret på denne kloden liksom....

Kult nick påræ sjæl Guffen hehe :o)

Skrevet

Vet ikke om det blir sletta når du dør.. hmm... Eh..

Men uansett,er ei venninne som har sletta seg fra fb,og ho står med fullt navn på alle innlegg ho har skrevet. Står ikke at brukeren er sletta,men profilen er ikke der lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...