Gå til innhold

Goodyear

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du til den masseringa?

jeg våknet i natt og hadde så vondt at jeg trodde jeg så mannen med ljåen! Men han forsvant etter litt da!

Nå har jeg stort sett kynnere hele tiden, noen er vondere enn andre.

Skal på kontroll etterpå, håper hun kan sjekke modning eller noe da altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh...hadde litt tak her i sted, før det hadde eg masse vondter men magen var ikke hard... Fabel_Aktiv mente det kunne være modningsvondter:) Tror eg skal massere litt mer i kveld...det later jo til at det ikke e helt nytteløst da:)

Skal krysse fingrene for deg...elller, du e vel hjemme nå...åssen gikk det? Moden? :D:D

Skrevet

Skal ikke på kontroll før halv to... Her skal det masseres når han kommer hjem fra jobb, og i kveld! Ser jammen ut til at noe endelig funker.

Varme kluter funker ikke i hvertfall, og massering av brystvortene ble jeg bare lei av, hehe...

Skrevet

Haha ja eg ble bare våt inni hånden når eg prøvde å massere brystvortene:P

Men dette her ser ut til å hjelpe...og om ikke annet så e det godt for føttene også:)

Gidder ikke å prøve på kanel og alle de andre rare tipsene en gang hehe....

Skrevet

Nei ikke jeg heller. Gidder ikke dytte i meg masse rart og evt få avsmak på det senere. Holdt å spise den store spiseskjeen med kanel i russerebusen for noen år siden. *grøss* aldri igjen!

Skrevet

Fikk ikke sjekket noe i dag gitt, for det rommet var opptatt...

Men etter urinprøvesvarene sa hun "har du veldig mye rier og sånt du eller?" ja sa jeg, kan du se det der?? "nja det var nå i allefall mye grums og litt blod her, så noe effekt har det jo" også smilte hun.

Og hun mente jeg ikke kom til å trenge min neste time 2.juli, så håper hun har rett i det :)

Skrevet

Weeee:D Å så spennende da...sitter her med msåvondt nå...kommer og går, noen e vondere enn andre...men bedre enn ingenting:D:D:D

MAgen var kjempehard da eg gikk på vestkanten i sted...

Men skal ikek bli FOR opptimist, da bare stopper det:P

Skrevet

Ja er i grunn sant det. Har blitt litt pessimist jeg nå!

Men om ikke annet så får en jo litt trim når man er ute å går da, så bortkastet er det jo ikke uansett! Lykke til :)

Skrevet

Nei det e aldeles ikke bortkastet;) Var godt å komme seg ut litt og...:D

Nå bare håper eg at det skal ta seg opp i løpet av kvelden...men samtidig kjenner eg angsten komme snikende heh. Djeeezez det skal jo ut dette her og:P

Skrevet

Haha det har jeg tenkt ofte også!

Menjeg har visst et veldig romslig bekken så hun mente jeg kom til å få en veldig fin fødsel! så regner med hun har rett :)

Skrevet

Ja eg har født før da, så hun har ryddet vei kan du si hehe:P Sitter her nå og maser...hun skal til farmoren...Den jenten kunne klart å mase på meg rier uten problemer....lurer på om eg skal beholde henne her noen timer til hehe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...