Shabby Cheap Chic Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Ikke en som er for stor og tung.... og hvorfor denne vogna?
kajak&Daniel Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med min nye TFK joggster twist Den er verken stor eller tung. Den har justerbart fotbrett, håndbrems, integrert myggnetting(i sportsvogn), den er smalere enn f.eks quinny freestyle, men allikevel stødig. Den har en stor og bred sittedel, mange praktiske lommer, titteluke i kalesjen, og til nyfødt har den en stor og fin bag. den er enkel å slå sammen og tar liten plass sammenslått(har til og med en reim slik at du kan bære den på skuldra). Du har stormtrekk til den som er både vindtett og vanntett. Du har svingbart framhjul som er enkelt å stille fra fast til dreibart. Den har store lufthjul. Og sikkert noe mer Jeg er iallfall veldig fornøyd
Minesmå:)+en til! Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 TFK joggster twist har vi også...kanonfornøyd!!!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Vet ikke hva slgas type vogn du skal ha, men jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga Scooter. Lett og tar liten plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå