Gå til innhold

Jeg har hatt sex med en mann som sov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk ikke helt opp for meg at han sov før etterpå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha han må virkelig være et fyrverkeri i senga ;-)

Skrevet

Du kan faktisk bli dømt for voldtekt ved å gjøre noe sånt. Det skjedde med ei i Bergen for en stund siden. Mannen fikk psykiske plager etter å ha fått oralsex av ei dame på fest mens han sov...men så våknet han mens hun enda holdt på.

Skrevet

Hehe..han var litt trøtt på forhånd også var vi litt beruset begge to. Jeg var helt inni det og hørte også lyder fra ham, men jeg oppdaget først etterpå at det ikke gikk an å få et vettugt ord ut av ham.

Og, jada, det ligger innenfor DiB-definisjonen av voldtekt.

Skrevet

hehe har gjort det samme selv. Så lenge det skjer i et forhold har det vel ingenting å si =)

Skrevet

Offa.......:-) Men han var vel gira for action før han tok kvelden?

Shit happens:-D

Skrevet

Shit happens? For ei innstilling:-(

Men du har jo knulla Kristoffer Skau KariMari, så terskelen din er vel ikke så høy?

Skrevet

Hi du har et innlegg om at mannen din har sex med deg mens du later som du osver inne på småtroll.. hvilket av disse er sanne da? eller ingen av de?

Skrevet

Tror du må lese den andre tråden en gang til. Her er det noe du har misforstått.

Skrevet

Jeg suger gubben støtt og stadig når han sover jeg... Men han våkner ganske fort da..

Skrevet

Pass deg, så han ikke plutselig later som han sover, for da er du et svin og ikke verdt å kaste bort tiden på.

Skrevet

Hihi.. men jeg er et svin!! Og gudene skal vite at jeg ikke er verdt tiden til noen :P

Men nå her gubbefaen gift med meg da, og da eier jeg tross alt kroppen hans og kan gjøre hva jeg vil med den!!

Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell på å suge kjæresten/mannen mens han sover og å trenge inn i kroppen til en jente etter at hun har sagt nei åtte ganger.

Skrevet

Jeg har hatt sex med en samboer som har sagt nei åtte ganger også. Det er ikke det at jeg ikke skjønner at han ikke vil fordi han er trøtt eller stressa, men jeg tenker at jeg kanskje, kanskje, med min uimotståelig sjarm, kan klare å få til et og annet for det om. Enten så går det eller så blir han veldig streng :-)

Hvis han ikke sier noe, går jeg ut i fra at det er OK.

Skrevet

Ja :-)

Skrevet

Haha! Da har jeg voldtatt samboern min! hihi! VI kom hjem fra byen etter julebord og var skikkelig på en snurr og da sovnet vi begge to midt i....jeg våknet noen timer senere med pikken hans i munnen fremdeles. fyttirakkern! fylla....men stakkars...da har jo han blitt voldtatt da...jeg og forsåvidt. hender jeg våkner på natta av at han er i god gang halvveis i søvne selv, men faen heller, det er jo bare moro! Ikke voldtekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...