Gå til innhold

Vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte barn nummer 3 for en uke siden og har de siste 3-4 dagene hatt utrolig mye vondt i magen. Hadde litt milde etterrier i dagene rett etter fødselen, men ikke så ille. Dette her er ikke etterier tror jeg, det kjennes i hvertfall ikke slik ut, etteriene minner jo mer om rier og kom når jeg ammet, dette er mer som mageknip og kommer når som helst. Noen som vet hva det kan være? Er det bare tarmene og sånt som må på plass igjen og derfor skaper trøbbel? Luft? Noen som kjenner seg igjen? Smertene sitter langt nede i magen og kommer og går. Tror ikke det er noe med livmoren, renselen er som normalt i hvertfall, ikke noe mer eller mindre enn det bør være og ikke noe lukt. Finnes det evt noe som går an å ta mot luft i magen når man ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt og skrev svar til deg her så kom den rampen min å slo av dataen ;)

Jeg hadde noe lignene men jeg fikk vondt hver gang jeg brukte musklene litt tror jeg hadde en slags gangsperr :) trykket i nesten en time så det er ikke usansynelig det :D

Men det kan være noe lignene du har, hos meg gikk det bare plutselig over etter to uker så du får vente å se litt men blir det værre ville jeg nok gått til legen med det :)

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...