Gå til innhold

Noen andre syndere her?


skytte75:)

Anbefalte innlegg

Jeg bare må ha en cola light en gang i blandt.. sukk! På lørdag var jeg i bryllup, det ble servert spekemat... Måtte bare ha litt jeg og!! Dessuten visste jo ingen at jeg er gravid:) He he, ba om påfyll på rødvin, og bytta glass med samboeren:) (Drakk så klart bare vann) Samboeren ble ganske så pussa utover kvelden. Litt slemt, men veeldig morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. er en pepsimaxoholiker selv.. må ha litt innimellom. men står jo man kan drikke 1 liter cola uten at det blir for mye coffein?? har selv gjort bytte med samboer, sjampanje litt ble tømt ut i vasken når jeg hadde mulighet men ellers tok samboer glasset. Hihi, ble litt susa etterhvert han også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... skal man ikke drikke cola ???

nytt for meg... eller ikke helt nyt.. men jeg er en colazeroliker... jeg drikker kanskje noen glass om dagen... er ikke dette bra?

når jeg tenker etter så sier vel det seg selv.. at koffein ikke er bra for et lite knøtt.... hmm.. må kanskje skjerpe meg litt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sluker Pepsi Max! Gjorde det i forrige svangerskap også. Liker det egentlig ikke så godt, så er helt merkelig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette her. Var ute og spiste i dag med kolleger, og skrøt voldsomt av retten før jeg bestilte, hadde vært der før, men jeg hadde glemt ut at retten er langt fra gjennomstekt. Så for å ikke avsløre meg måtte jeg jo spise en hel del da - litt nervøs for det, rått kjøtt er vel ikke det beste... Relativt avhengig av koffein er jeg også, men har kuttet ned til en stor kopp hver morgen, men savner det fryktelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...