♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Trenger noen tips til hvor man kan dra!
Arb.ledig husmor Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 her er det kun eg å sambo som skal på en ferietur, i oktober!! Fikk ikkje barnevakt før... Og da går turen enten til Ålesund eller Stavanger... (sku helst reist til skotland, men sambo har ikkje pass...)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Ålesund? hehe.. verdens navle Jeg er i Ålesund stort sett hele året, men nå om 2 uker skal jeg, typen og de to små pakke sakene våre og dra sammen med bestevenninna mi og typen og de to små barna deres og sette kursen mot danmark.. Det skal bli godt å komme seg vekk litt ja! Etter 2 uker der skal vi kanskje kjøre en liten (kremt..) omvei om Bergen før vi skal hjem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Mine gutter skal reise 1,5 uke til Ulsteinvik i morgen. Svigermor som tar dem med Så skal eldstemann til en eller annen dyrepark med faren sin & stemoren sin i Juli. Jeg og sambo skal 1 uke til syden i begynnelsen av August, men vi vet ikke hvor enda siden svigermor bestiller og betaler Suprise! hehe....
Minesmå:)+en til! Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Vi ska på hytta til svigers i ferien, og i September skal hele familien på cruise i middelhavet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå