Gå til innhold

Faen ta søstra mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bor sammen med meg og sambo akkurat nå og i natt hadde hun full fest til tross for at vi sa nei. Vi sovnet i 4 tida i natt og er helt ødelagt i dag. Sambo har to viktige møter på jobben og er ikke i form. Jeg våkner til sprit og ølbokser over hele huset. Ungen min er ikke hjemme nå, men hos sin far ellers hadde hun ikke hatt fest, men jeg syns ikke det spiller noen rolle. Det bor et barn her i huset og det er ikke greit med en slik livsstil når man bor sammen med barn. Hun ligger også med en kriminell idiot som leier leiligheten i kjelleren så nå er hun fortsatt der nede. Når hun kommer hjem, vil jeg be henne slutte å se denne fyren og slutte med den måten å leve på ellers har hun kort tid til å flytte. Naboene hører bråket kjempe godt og det er så flaut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem hun ligger med kan du vel ikke legge deg oppi, men hvis hun bor under ditt tak bør hun følge dine regler for når hun kan bråke. Jeg hadde sparka henne rett ut!

Skrevet

Hadde noen bodd hos meg og mannen......(søster eller ikke)....og hatt full fest til tross for at vi sa nei, da hadde jeg stått opp og stoppet festen. Kastet ut alle og sakt hva jeg mente om den oppførselen til den skyldige.

Lot dere det bare pågå får dere skylde dere selv for den dårlige nattesøvnen. Selvfølgelig fortsetter hun når ingen sier noe mer.

Skrevet

Jeg kastet ut alle jeg. Men da gikk hun ned i leiligheten sammen med den idioten av en leieboer og fortsatte festen der. Har hatt en skikkelig runde med henne nå og leieboer blir kastet ut. Så får håpe det er effektivt, hvis ikke må hun også flytte. Hun er egentlig en skikkelig og fornuftig jente, men så har hun et slags forhold til denne dusten i leiligheten som får henne til å gi faen i alt og alle.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...