mei&mi + marcus :) Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det flere som har merket at det er sinnsykt med edderkopper i år?? Var kjempemange bittesmå edderkopper på rommet til min datter forrige mnd,de hang oppi taket. Da ble det rundvask på det rommet! Og nå var jeg nettopp ute med bosset og der hang det sikkert flere hundre på veggen som nettopp var klekket!!! Slo til de med en sko.. Grøss og gru..hvordan skal dette gå!? Panikk!
<¤>Wildrose<¤> Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Var sånn her i fjor. Bare at det var sånne korsedderkopper (de verste jeg vet om) Jeg kjøpte noe som skulle kverke dem. Spraya en halv boks rett på en diger en som hang under taket. Han krølla seg bare sammen. Rista litt på seg og fortsatte å spinne. Skikkelig ekkelt. JEG HATER EDDERKOPPER!!!!!!!!!!!!!!!! Har i grunnen sett mange av dem i år også. litt mindre i str enn i fjor da, men det er tidlig på året. HERREGUD HVORDAN SKAL DETTE GÅ??????????
Honningmelon Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Vi har envasjon av sånne stankelbein HVER høst vi! Jeg blir KVALM! Så jeg gruer me til høsten... i slutten av ausgust, begynnelsen av september, kommer de inn, og jeg finner de over alt!!! De kommer til og med oppi senga :-( Og disse er ikke sånne som sitter i taket og slik akkurat. Neida, disse krabber rundt på sofaer, senger og MEG!
haater husarbeid Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Er sånn her også, les innlegget..... jeg drepte en hel søskenflokk i sted.... finner masse småedderkopper, her er det langfotakongle som ruler skogen visstnok. Daglig tråkker jeg ihjel edderkopper her ææsj. De gjør meg ikke noe, men sønnen min er livredd for dem hehe-
moimoi Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Bestemoren min sprayer klor, eller var det salmiak og vann rundt alle vinduer og ventiler ute, det lukter litt vondt ei stund, men da holder edderkoppene seg ute! de hater den lukta! hihi
Odine! Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg måtte børste unna en søskenflokk fra vogna. De er jo ikke ekle når de er så små, men jeg er ikke begeistret for tanken på at hver og en av småttingene skal bli store og feite. Usj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå