Gå til innhold

Er det mulig å ha så vondt...!?


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

I natt var jeg sikker på at jeg skulle miste spiren.. Jeg hadde lagt og halvsovet på sofaen, så gikk jeg opp på badet for å gjøre med klar for køyen.. og der BANG nesten smalt det i magen, det verket fra øverst til nederst på ene siden, og magen var knallhard. Kjempeekkelt :( og utrolig vondt!! Kunne ikke stå oppreist.. Heldigvis var det ikke noe blod, har ikke blødd noe i natt og er ingenting nå heller.. og to paracet tok knekken på det etter en time.. men det var ikke noe særlig mens det stod på altså :( Noen andre som har opplevd dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har opplevd det samme 2 netter ila siste uken. Våkner med intense "menssmerter" i livmoren, kaldsvetter og brekker meg av smerte. Fått beskjed om å ta det med ro, dersom jeg ikke blir bedre ila uken skulle legen henvise meg til tidlig ultralyd. Skummelt..............Vi får krysse fingrene for at dette er "normalt". Lykke til=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skummelt, men litt godt også å høre at jeg ikke er alene om det! Håper alt er bra og at du slipper å oppleve det flere ganger :) Skal til kontroll på torsdag, første kontrollen.. så får høre med legen da! Satser på at det bare er livmoren som tøyer og strekker seg.. men kan ikke huske at det var så himla vondt sist gang :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sjekket livmoren min i går, alt var o.k. Mest sannsynlig at smertene kommer pga at livmoren vokser, kanskje jeg har en "slarkete" livmor (he he) sidenj eg vanligvis har slike "menssmerter" hver syklus. Lykke til på torsdag, du får skrive hvordan det går=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var i orden :-D Ja, jeg pleier også å ha kraftige menssmerter (iallefall etter forrige svangerskap, før det kjente jeg det knapt). Så satser på at det gjerne har med det å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...