Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er 100% sykemeldt nå og lurer på om nav trekker full skatt denne måneden eller er det halv?
barb81*har født!* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg trodde det bare var i desember de trakk halv skatt?
MissiCippi Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 D er vel arbeidsgiver som forskuddsbetaler lønn når du er sykemeldt? Hos meg er d iallefall d.. Husker ikke d der med skatt, men dersom vi pleier å få halv skatt i juni følger nok din utbetaling resten av bedriften sin utbetaling som vanlig?!
barb81*har født!* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Trekker de halv skatt av fødselspenger oxo da? Det hadde vært kjekt, mer i reisekassa Skal til Danmark neste uke c.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Nei, jeg får alt fra NAV. Det er vel halv skatt i juni og desember. Ja ja, det viser seg vel på utbetalningen=)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Dette stod på NAV... men vet ikke om det er egne regler for fødselspenger...: Skatt og økonomiske ytelser i juni Publisert: 08.06.07 Mottar du rehabiliteringspenger, attføringspenger eller tidsbegrenset uførestønad, er du fritatt fra forskuddstrekk (skatt) i juni måned. Fritaket gjelder ikke for andre økonomiske ytelser. Mottar du attføringspenger, skjer de trekkfrie utbetalingene i uke 24 og og 26 eller 25 og 27, avhengig av hvilke uker du skal sende inn meldekort. Skattefritaket omfatter ikke etterbetalinger. -------- Ser ikke ut som det er halv skatt på f.penger.. men kanskje noen andre vet sikkert.. jeg trodde det kun var i desember det var redusert jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Unnskyld, mente sykepenger, ikke fødselspenger..... jeg som skrev over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå