Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Tenkte jeg skulle prøve magnesium (mot kramper i leggene), men se på denne siden. "Gravide og ammende bør ikke bruke produktet" Da passer det ikke for meg da. Noen som har hørt om det før? http://www.sunkost.no/mineraler/menuid/33/magnesium/prodid/17/display.aspx
♥Rime♥ Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det var rart. Legen har sagt jeg kunne bruke det. Og på apoteket fant de også dem til meg når jeg spurte etter noe mot krampene i leggene. Men var jo ikke så hyggelig å lese det da
Arwen* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det finnes flere slags magnesiumtabletter da. Disse her inneholdt i tilegg urte, og urter skal ofte ikke tas av gravide fordi det ikke finnes nok dokumentasjon om det. Jeg har magnesiumtabl kjøpt på apotek, tyggetabletter. Disse kan tas av gravide.
kaur *har født!* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jordmor anbefalte dobbelt dose med magnesium for å forebygge hemorider...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Oki takk for opplysningen, la ikke merke til at det var urter i disse. Takk takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå