PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hva kan dette være? Samme smerter som ved mensen, men magen e myk som aldri før den...Åååå hvorfor kan den ikke bli hard da!
Fabelaktiv Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det er nok modning som foregår da og da trenger jo ikke magen bli hard.. det blir den om litt det vettu.. småtten er ute før du vet ordet av det
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Hurra:D Ble plutselig så glad i deg eg nå Fabel_Aktiv;) Fine damen med gode nyheter :D:D Da håper eg at du har rett da...ellers holder eg deg ansvarlig for unødvendg mye spenning og glede hehe;)
Fabelaktiv Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 oioioi.. Var iallefall beskjed jeg fikk sist at slike menssmerter ofte forekommer mens mormunningen modnes.. vi håper på det beste (hvis ikke det skjer noe snart er jeg jammen glad jeg har nick) krysse fingrene da. Når har du termin?
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Vist håper vi på det beste:) Var godt å få et svar i hvertfall, for dette holdt på å drive meg til vanvidd.. Har hatt det sånn noen dager nå, men ikk etenkt over det fodi magen ikke har hardnet til... Har termin om 10 dager eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå