Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Tenkte jeg skulle prøve magnesium (mot kramper i leggene), men se på denne siden. "Gravide og ammende bør ikke bruke produktet" Da passer det ikke for meg da. Noen som har hørt om det før? http://www.sunkost.no/mineraler/menuid/33/magnesium/prodid/17/display.aspx
Gemini77 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tok iallefall magnesium tabletter da jeg gikk gravid etter råd fra helsesøster.
It's all about me Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Spurte om det da jeg kjøpte det for et par uker siden, det var ikke noe problem det. Må bare legge til at jeg har ikke lest artikkelen du la link til, så der aner jeg ikke hva som står.
Sylteflesk Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Det står jo at gravide og ammende ikke bør bruke produktet, ANNET enn i samråd med lege. Det betyr bare at produktet ikke er godt nok testet på denne gruppen, og står på nesten alle medisiner også. Vil du være på den sikre siden spør du lege eller jordmor først. Vet ikke om det er noe spesielt med akkurat det magnesiumpreparatet du har sett på der, men jeg tok ihvertfall magnesium under hele svangerskapet og fikk aldri noen advarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå