Gå til innhold

hjelp, hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 3 mnd. Han har alltid sovet godt om nettene fra han bare var et par dager. MEN de siste nettene har vært et mareritt, han våkner for pupp annenhver time natten gjennom fra ca 23.00.

Jeg har alldri merket at lilegutt har hatt økedag, men kan dette være økedag som kun kommer om natta, for han får mat hver 3 el 4 time om dagen..

Holder på å bli gaal, er så vannvittig trøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mhm enten øke dager eller kanjse han vil ha litt mere mat. Vi måtte begynne med grøt da snuppelure var 3,5 mnd for da holdet det ikke bare med pupp lenger:)

Så da fikk hun grøt på kvelden:)

Skrevet

Det med at han kanskje trenger mer mat tenkte jeg også på, men trodde det var litt tidlig med grøt, men blir det flere slike netter så må jeg vurdere om jeg skal begynne med grøt.. Når han får en liten skvett om natta så sovner han som en stein igjen i ca 1.5 t så er de på an igjen.. han gråter og ynker seg med øynene igjen, så han er jo kjempetrett.

Skrevet

Bruker han smokk?

Vi måtte begynne med det til våres da hun hadde et sinnsykt sugebehov. Kunne henge i puppen hele natten. Men detvar kansje når hun var mindre, husker ike helt jeg, hehe.

Skrevet

Ja han bruker smokk.. men når han våkner så pleier jeg å gi han smokken og han sover videre, men nå blir han bare sint og spytter den ut. sta unge, kanskje han allerede er kommet i trassalderen.. hehe

Skrevet

prøv å gi litt vann.

Skrevet

han er ikke så veldig glad i vann, han spytter det rett ut. men nå er det en uke siden jeg prøvde så skal prøve i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...