Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 hei..er det noen som har erfaring med babywatcher,og hvor det evnt går an og kjøpe en??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte min på billigtester.se, for de virket mer seriøse enn den norske leverandøren. Ble litt dyrere. Har hatt den siden uke 16. De første ukene fant jeg ikke alltid lyden, og ble litt engstelig. Syns det er veldig betryggende nå, men prøver ikke bruke så ofte pga stråling. Den kan også finne mors puls + at den skurrer litt innimellom, men er stort sett fornøyd med den.
*guttemamma* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kjøpte min brukt på finn.no. Så det er verd å se det først. Betalte bare 800kr og det var det en hel flaske gel med. Er veldig fornøyd med min. Skurringen er som jeg har skjønt babyen som snur seg eller sparker. Kjenner når babyen gjør det og da gir det utslag som skurring på babywatcheren. Veldig betryggende å ha liggende hvis jeg kjenner lite liv en dag. Men har pakket den vekk så jeg ikke skal bruke den så mye. Alt med måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå