Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Våknet i dag tidlig av skikkelige kramper i begge leggene... fy søren så vondt!!! Er det noen som vet om noe som kan hindre legg-kramper... evnt lindre? Vet om at det skal hjelpe å trå mot noe, men det er jo etter at krampene har kommet.. Håper noen har noen gode råd...
prøvekluten+3små Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg og har noe lignende..men det er på en måte ikke direkte kramper..mer smerter i ene leggen til tider..og aner ikke hva det kommer av..noen som vet her kasnkje?
Suprise! Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hadde skikkelig med leggkramper da jeg gikk med velsa i fjord. Ikke godt nei!!! Jeg klarte ikke å reise meg opp for å tråkke på dem. Jeg maserte og gne hardt på leggene de kom,syns det gikk fortere over da. Ellers fikk jeg høre at å spise mye bananer skulle hjelpe;p .....pga kalsium tror jeg.....
*smula* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Har hørt at magnesium hjelper jeg. Ta en telefon til legen/helsestasjonen, de vet sikkert hva som kan forebygge. Jeg har også våknet noen netter med skikkelige kramper. Da tar jeg tak i fotbladet og bøyer det så tærne kommer oppover, da gir krampene seg fort. Men hvis det kommer ofte, ville jeg nok funnet ut hva som kan forebygge krampene.
prøvekluten+3små Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 her er det liksom ikke skikkelige kramper..kjennes mer ut som voksesmerter på en måte..
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Hos meg er det skikkelig kramper... kjenner hele muskelen bak knyter seg totalt... tror jeg skal ringe jordmor og høre jeg altså... fytti dæven sier nå jeg, noe sånt har jeg ikke hatt i de andre svangerskapene.....
prøvekluten+3små Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 kjenner liksom ikke anna enn de "voksesmertene"jeg..ikke er det hverken rødt,hardt eller hovent..drittredd for blodpropp jeg da,men da skulle man el hatt de ovennevnte symptomer i tillegg,og jeg ser ingenting på leggen,kun kjenner disse smertene..ikke er de der heletida heller..
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 kjøp magnesium på apoteket, reseptfritt. det hjelper mot leggkramper. eller spis bananer... etter at jeg begynte å ta magnesium er mine leggkramper helt borte.
Poteto Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 det fikk eg og i dag, så sambo måtte vakne å strekke ut foten min.. kjenner det enda!! drit vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå