Gå til innhold

God morgen alle småboller (og store) ;) :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver dere med nå da?

Har selv nettopp vasket opp, skiftet på sengen, hengt opp klær, brettet klær OG satt på ny maskin:P

Effektiv eg? Neiiida...kan eg aldri tenke meg...

Ihvertfall ikke siden eg har hørt rykter om at husarbeid kan hjelpe til med å sette i gang fødsel hehe. Noen som har erfaringer rundt dette forresten? :) Hjelper det eller sliter eg meg ut til ingen nytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en teori om at det er en ondsinnet rykte som mannfolka har satt ut slik at de slipper å gjøre det selv :o) Men det er uansett noe som får tiden til å gå...

Skrevet

Haha ja den teorien var ikke helt dum du;) Det ligger nok noe i det...sammen med sex"kuren" :P

Ja at det får tiden til å gå e det ikke tvil om... Men nå sitter eg har å har ikke no eå gjøre resten av dagen:P Vel...bortsett fra støvsuging. Men det går kjapt da...kanskje eg skal unne meg litt søvn senere hehe;)

Skrevet

Hva med litt Oprah eller Dr. Phil? Det var mitt tidsfordriv da jeg gikk høygravid sist... Har du ikke en god bok som du kan lese deg litt trøtt på og så sove litt? Sitter på kontoret, jeg, og burde gjøre helt andre ting... Uff, får sette i gang,,,!

Forresten enig om sexryktet også. Tror vi må sette i gang rykter om at fotmassasje og egenpleie kan sette i gang fødselen...!

Skrevet

Har bare 4 kanaler eg...og ingen av de viser Oprah eller Phil:P

Har en bok ja...driver å leser Tidshjulet serien for ørtnde gang...men vil ikke lese nå:P Skal i butikken eg med en gang de åpner;) Fikk lyst på vann med eplesmak...

Ja og vi må være veeeldig overbevisende og lage statistikk også;)

Skrevet

good morning. steike du er flink. det jeg har gjort siden jeg sto opp var å slå på dataen, tisse og lage kaffe. he he... veeeldig effektiv jeg.

Skrevet

er jeg en småbolle eller en storbolle? he he.. jeg er dødstrøtt. hadde mareritt i natt. skikkelig ekkelt også. og så var ikke tommy her. jeg må alltid vekke han og fortelle om marerittet og krølle meg inntil han før jeg kan sove igjen. men neida ikke i dag. det verste var at marerittet foregikk her i huset. så det var såvidt jeg turde å stå opp i dag tidlig

Skrevet

Du e en solskinnsbolle du:)

Ja eg e døseffektiv hehe... HAr vært oppe siden 07.00 også. Gitt Sarah frokost, vasket og kledd på henne of dradd ørjan (dvs. kranglet) ut av sengen så un kunne komme seg i barnehagen;)

Offda...mareritt e helt grusomme. Spesielt når de blir så virkelige som det later til at du har hatt. Eg e selv veldig plaget med sånnt, men her hjelper det ikke at Ørjan ligger rett hved siden av meg...eg får ikke sove igjen uansett.. Dessuten henger det igjen i flere dager så eg får ødelagt mange netter pga det:P Og så drømmer eg alltid om det samme bygget, bare at eg e i forskjellige rom hver gang og forskjellige ting skjer...

Skrevet

åhhh..... er ikke du bare søt.

det pleier å hjelpe å fortelle hva jeg har drømt. på den måten får jeg litt avstand til det og det høres egentlig bare teit ut, så jeg kan le av det. har hatt et mareritt som har fulgt meg siden jeg var liten. kom med gjevne mellomrom. men den dagen jeg skulle prøve å forklare det. og sette ord på det. da forsvant det. og har ikke hatt det marerittet siden. herlig. du har forresten post. en god nyhet

Skrevet

Hihi...eg kan hvis eg vil:P

Hjelper ikke for meg å snakke om det hehe.. Det blir liksom ikke bedre. FAntasien min jobber jo overtid om natten...kunnejo lagd DE supre grøsserene ut av det eg drømmer:P

Ja eg så dette her...hurra:D:D

Du har svar forresten hehe

Skrevet

ja mine mareritt kunne blitt gode grøssere de også. men etter jeg ble gravid har jeg også drømt mye rart. kunne blitt bra filmer da.

Skrevet

Haha ja samme her;) Men mine drømer hadde vel falt under kategorien Eventyr/Sience fiction:P

Drømmer mye om ting som handler om fødsel og babyer... har du også det sånn?

Skrevet

jeg gjorde det tidligere i svangerskapet. drømte en gang at jeg var på jobb og fødte en bitteliten jente med misdannet ansikt.men så var jeg så glad i hun likevel,fordi at det var min jente. og så drømte jeg senere at jeg fødte. men det var drømmefødsel. kjapt og greit. var da sååå skuffet da jeg våknet med babyen i magen enda.

Skrevet

Hihi eg drømte at eg hadde født uten å egentlig ha vært til stede... Eg måtte på jobb med en gang etterpå, og mens eg sto der å satte på plass varer så kom Ørjan med babyen...og hun varsåååååå liten.. Eg hadde dårlig tid så eg ba ham om å putte henne i lommen på genseren min så eg kunne jobbe ferdig:P

Skrevet

he he.. ja det var det som skjedde da jeg drømte at jeg fødte en jente på jobb. jeg jobbet masse overtid, ble aldri ferdig. da jeg var nesten ferdig kom de med hun og sa at jeg hadde født. he he.. da dro jeg hjem

Skrevet

hahahaha dette e ille altså...har ikke tid til våre egne fødsler en gang:P :o

Skrevet

he he.. nei vi er travle jenter vi. du? har du planer i dag? jeg må bort på jobben etterpå. det er bare 5 min fra sartor. tid til å treffes et sted? like greit å slå 2 fluer i en smekk når jeg likevel må kjøre så langt

Skrevet

Kan eg helt sikkert ja, så lenge ikke auene blir værre.. *håpe håpe* ;)

Sitter no bare her anyway... Hvor tenkt du å treffes da?

Skrevet

vi kan jo ta en "date" på vestkanten? på mac donalds el noe? kan plukke deg opp jeg.

Skrevet

Klart det:) Hadde vært hyggelig å komme seg ut litt:) Når regner du med å være her da? :)

Skrevet

glimrende. er ikke helt sikker. må høre med jobben når de er der. de har jo nettopp kjørt ut. skal ringe de straks. og gi deg tilbakemelding

Skrevet

Okidoki...sitter her å venter på svar eg så kan eg løpe i dusjen etterpå;)

Skrevet

jeg skal møte på jobben kl 12. så jeg regner med at jeg da er utenfor hos deg sånn ca halv 1. hvis det passer for deg?

Skrevet

Passer supert, for eg e så utålmodig med å komme meg ut nå hehe;) Da skal eg være klar innen den tid:)

Skrevet

kjempebra. jeg sender en sms når jeg kjører fra jobben. da er jeg hos deg om ca 10-15 min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...