Gå til innhold

Har dere noen ideer til invitasjoner til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å lage selv,men har ikke så god fantasi..laget selv til lillegutt sin dåp,så derfor vil jeg lage til mini sin også,og bør gjøres litt snart siden dåpen skal være om knapt en mnd,fikk ordnet med presten for først en uke siden.

Kom med forslag til hvordan ordne invitasjoner da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er en bra ide eller ikke så kan jeg jo si hvordan våre så ut...hehe.. :P

Lagde til en innbydelse på ett a4-ark (fotopapir) og printet ut.. Var 2 bilder av minsten på og noen sånne "tegninger" av babyleker og skyer og sånt diverse.. også skreiv vi inviterer til simon's dåp blablabla...hehe.. ettellerannet slikt :P Teksten stod inni en slik sky om du skjønner... *ler*.. gud så elendig forklaring :)

Skrevet

Jeg vil også ha ideer! Vi skal ha dobbeltdåp med søskenbrnet, og det er dermed noen få gjester som ikke kjenner det andre barnet.. Hva skriver man da?

Skrevet

Se om jeg klarer å forklare hvordan vår så ut.... Hadde doble kort, så A5 brettet.. Det var i mørke blått, tok så lyse blått å hadde på utsiden, ikke over hele liksom... Utenpå der igjen hadde jeg dåpskjole som jeg klippet ut i hvitt stoff, og hadde lyseblå sløyfe på.... I et hjørne på skrått stod det invitasjon, som jeg brukte stempel til... Jeg fikk ideen til vår inbydelse fra en bok om å lage kort som jeg lånte på biblioteket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...