elly belly Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 ... og stort sett modning som gjenstår for babyen min (les: vår). Åhh, nå gleder jeg meg til å treffe henne. ) Men hun får gjerne bli i magen litt til. ;o) Flere som har igjen rundt 2 måneder? Hva har dere igjen av innkjøp og forberedelser?
moklatt 9 dager til termin Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Heisan Jeg har nesten 9 uker igjen.Har ikke gjort noen forberedelser ennå.Det eneste jeg har kjøpt er vogn.Dette er min nr 4,så jeg har endel babyklær fra de andre på loftet.Skal ordne litt når ungene skal en uke på ferie med mine foreldre i sommer.Hvor skal du føde da?
elly belly Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Dreven i gamet du da ) Kjekt å ha alt i hus allerede. Jeg skal føde på St. Olavs i Trondheim.
moklatt 9 dager til termin Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Er 7 år siden sist,men har to jenter(7 og 10 år)som er så klar til å bli "hjelpemødre"he he.vittig å se hvor opptatt de er av magen min og har allerede planlagt både bleieskift og barnepass......Dette var abolutt ikke noe planlagt baby,var egentlig ferdig med sånt men dengang ei,men nå gleder vi oss kjempemasse(eldstemann på 15 er ikke helt fornøyd.Han syntes vi har nok.)Jeg skal føde på Haukeland med alle smertestillende innen rekkevidde,så har ingen planer om å føde på Storken.
Raych Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Har 6 uker og 5 dager igjen:) Vi har kjøpt ny madrass og bilstol. Ellers har vi begynt å vaske noen av klærne etter jenta vår. Vi vet ikke hvilket kjønn det blir så det er bare de nøytrale klærne som er vasket ennå I helgen tenker vi å se litt på vogna etc for å se om den eventuelt må renses eller om det holder med tørrvask. Den er ikke slitt så jeg tror ikke vi trenger å vaske så mye. Dynetrekk, dyne, laken, pledd etc skal få seg en runde i vaskemaskinen. Det samme med krabbeteppe og trekket til vippestolen:) Kjempemoro å holde på å ordne litt etter hvert, men nå synes jeg plutselig tiden begynte å gå litt fort her...
elly belly Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Hehe, ja tiden går nok både fortere og tregere mot slutten - alt ettersom. Godt å få gjort unna de fleste forberedelser i god tid slik at man bare kan nyte magen den siste tiden uten å fly rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå