Learning to fly Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Tenker å ringe legen i dag. Jenta mi på 4 år har hatt smerter i magen for andre dag og natt nå. Første natta kom hun inn til meg og hadde magesmerter, hadde litt forhøyet temp, 38. Fikk ut litt luft på do og en stikkpille. Spydde litt. Hun følte seg da helt frisk. Om morgenen var hun fremdeles frisk mente hun. Etter b.hagen så fikk hun smerter igjen. Men de forsvant, så på kvelden så ble det vondt igjen. Har varmeflaske på magen som hjelper litt synes hun, får ut litt luft. I natt har det gått fint. Men har hatt smerter fra hun våknet. Sulten på morgenkvisten og har spist, men det ble ikke bedre (spiste lite i går). Har nå sovnet på sofaen. Har ikke fått målt temp enda i dag, men virker ikke febersyk. Hun har ofte problemer med luft i magen, men ikke på denne måten. Det pleier å gå over etter en liten stund. Noen som har opplevd lignende eller har forslag på hva dette kan være? Ps spiste jordbær både i går og dagen før. Men har aldri reagert på det før. Men er litt usikker på om det kan gi luft eller ikke til så stor ebarn...
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvor i magen har hun vondt da? Jeg syns man skal ta magesmerter på alvor sånn for sikkerhets skyld, som regel er det ingenting, men det kan jo også være noe som kan bli alvorlig. Ville ringt fastlegen for en time i dag. Det er jo jobben til legen. God bedring til jenta di. )
Learning to fly Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Hun våknet nå. Ingen temp. Magesmertene er borte, men har det litt nederst i ryggen.. Mh.. har sjekket ut om det kan være blindtarmen, men det er ikke vondt når jeg trykker der. Lukter ikke vondt av tisset heller, og er ikke vondt når hun tisser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå