Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hadde akkurat badet lillegutt,for første gang på lenge,er pappaen som tar seg av kveldstellet,siden mini alltid skal ha mat i den tiden,så igår sov han godt og jeg benyttet sjansen,så vi koset oss med å grise litt vann på badet ja..hehe =) fikk hvertfall badet han også da =) Så da han skulle legge seg har vi alltid hatt en "rutine" jeg sier,nattinatt,sove godt,sees i morgen,gla i deg =) også sender vi slengkyss til hverandre =) Så igår da jeg sa gla i deg,så sa han "gla dæ" tilbake!!! =) *SMELTE* pappaen stoppet litt opp i det han bar på lillegutt å skulle legge han,hehe,var så søtt =) Gleder meg til mini også prater =)
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ååå, det er så søtt!! Snupp sa også det tilbake for noen uker siden, kjente jeg ble kjempevarm om hjertet da ja. )
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 ja,det ble jeg også =) Ble litt paff også,hadde ikke regnet med at han skulle si det,har prøvd å få han til å si det,men han har ikke villet,men jaggu meg igår sa han det uten oppfordringe eller noe =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå