Gå til innhold

Hvor smittsomt er brannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er tilfelle av det i bhg,og har ikke løst at verken storebror på 2år eller lillebror på bare 2mnd skal få det.

Noen som vet litt om dette?

Hvordan begynner det,ser ut og slikt,tilfelle vi skulle få det her i huset,og hvordan skal jeg klare å unngå at mini får det,er vel alt for liten for å få noe slikt.

takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at lillesøsteren min fikk brannkopper da jeg var litt yngre. Det begynte med nen kviselingnende flekker som etterhvert sprakk,det er visst når de sprekker at d er smittsomt.! Og det er sinnsykt smittsomt. Lillesøster hadde " eget bad" ( mamma og pappa har to bad), og dekket til brennkoppenen m sånn bandasje lignende greier så det skulle komme i minst mulig kontakt med andre.

Men jeg tror ikke at en baby på 2mnd kan få det. Men spørr på helsestasjonen , de kan sikkert gi deg et godt svar!

Skrevet

Takk for svar dere =) og takk for linken =)

Skal høre med HS hva de sier,men regner med at om lillegutt får det,så får sikkert jeg også det,så muligheten er jo der for at mini skal få det..huff..og lillegutt får ALT som er å få =(

Men barnet som har det i bhg er jo ikke det,men så at han før helgen hadde det,så får håpe at han blir frisk snart,er en av lekekompisene til lillegutt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...