sevilla1 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Der siste dagene har puppene vært litt større enn de pleier og de føles nesten som da jeg ammet - dvs litt harde. Jeg klemte forsiktig- og da kom det litt melk ut. Jeg har vært hos gyn. i forrige uke som synes livmorslimhinnen så ut som om det kunne ha skjedd en befruktining - og har de siste dagene vært stinn i magen og mensmujrring. Men tok en test på lørdag som var negativ, og vil vente litt før jeg tar ny test. Noen som har opplevd dette med melk? Må legge til at jeg fikk barn i feb 2006, og ammet fram til jul. men har ikke hatt anntydninger til melk etter dette. kan det likvel være at det er TR som er på tur?
midlin Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 melk er jo et tegn på gaviditet, og med de andre symptomene du har, så er du sikkert gravid... kanskje bare litt tilig å teste..vet du når ikm er da??
Gurine Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det kan sikkert være et tegn på det. Men jeg kan klemme ut noen dråper melk, og jeg fikk minste jenta i november 2004, og sluttet og amme januar 2006. Hadde det slik mellom min første graviditet (2001) og den siste også, at jeg kunne klemme ut noen dråper hvis jeg prøvde. Men siden dette er nytt hos deg, så kan det jo godt være et tegn.. (c:
Jordbæret <3 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Dette svaret er ikke for å være ekkel, men væske ut av brystvortene er jo også et symptom på at du har cyster i brystet. Tro det eller ikke, men jeg skriver det ikke for å være slem, men jeg hadde for to år siden ømme bryster og det kom en melkelignende væske ut ved klemming. Da jeg fortalte det til legen min, ble jeg øyeblikkelig sendt til mammografi. Det ble konstatert en cyste i det ene brystet, og to mindre i det andre, men de var heldigvis godartet og forsvant av seg selv. Bare en liten påminnelse til oss alle om at vi ikke må glemme å sjekke brystene våre for andre ting enn svangerskapssymptomer, også i denne spennende tiden som vi er inne i. Tror jo selvsagt at det ikke at et er derfor du har det slik, men det er noe vi må tenke på. Lykke til.
*Vi blir 5* Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ikke glem å sjekk brystene nei..Huff det har jeg aldri gjort.. Men jeg ville bare si at jeg har mange ganger fått litt væske i puppene rett før mens (også før jeg ble gravid) mener ikke ta motet ifra deg altså..ville bare dele min erfaring=) jeg håper og tror at du er gravid, hvis du har andre symptomer også er du helt sikkert det!
Jordbæret <3 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg dytter litt på denne. Synes egentlig den er litt viktig da den minner oss om at det kan skje andre ting enn graviditet i kroppen vår. Vi må huske å sjekke brystene jevnlige. Jeg er av dem som har brystkreft i familien så jeg er ekstra obs, og jeg har erfart hvor viktig det er er å oppdage endringer tidlig nok. Jeg ønsker trådstarteren lykke til, og det hadde vært moro å høre hvordan det går med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå