børdi Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 søsteren min skal passe han her hjemme egentlig, siden gubben og trollet reiste avgårde til kr sand med bhg i dag klokka kvart på seks. :-( Er så usikker på hva jeg skal gjøre,, om jeg skal dra på jobb med forebehold om å dra hjem igjen, eller bli hjemme,,, sukk... Stakkar lille laban, han hadde jo feber i 40,3 i går og i natt. sukk... Stoler jo på søsteren min, men alikevel... hva ville dere gjort? Hva vil arb giver si om jeg blir hjemme m sykt barn etter bare 2 uker i jobb...:-(
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Tror jeg hadde tatt sjansen på at det gikk fint med søsteren din, og evt reist hjem i løpet av dagen. God bedring!
børdi Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 jeg ble hjemme jeg, for han er ikke bra, og er så slapp i øynene stakkar....:-(
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Huff, så dumt da. Vet hvordan det er, snupp var syk hele min første uke på jobb etter permslutt. Da var det pappan som var hjemme. Så ble hun syk igjen, og igjen og igjen, så det var ikke mye jeg var på jobb. Men hva kan man gjøre? Ungene må jo komme før jobb..... Har du barnvakt ville jeg dratt en tur på jobb da, spesielt siden det er søstern din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå