OnlyMe Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Merker dere noe forskjell på hårveksten? Er flere måneder siden sist jeg barberte leggene, men de ser enda like nybarbert ut Er det noe som alle med jenter opplever, eller?
fru Senilix Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk jente sist, og opplevde at jeg hadde betydelig mindre hårvekst enn vanlig. Nå ser det ut til at jeg venter jente igjen(legen mente 75%sikkert) og hårveksten er likeens. Mens en venninne av meg som har både gutt og jente ikke hadde lagt merke til noen forandring i hårveksten før, under eller etter svangerskapet.
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jepp. samme her. Trenger ikke å barbere meg så ofte lenger. Heldigvis for det,begynner å bli vanskelig å få det til. Merket ingenting når jeg var gravid med gutta.
*RutIetutt* Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jepp - stemmer her;o) Fikk gutt sist....men kan ikke helt huske hvordan det var da;o)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Me 2, før shavet jeg leggene 2 ganger i uka, nå er det vel en gang i måneden... Deilig! Håper det fortsetter slik
kaur *har født!* Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Nope... her vokser det villt. Akkurat som før.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Da jeg var gravid med snulla så var jeg overbevist om at sambo hadde barbert beina mine mens jeg sov for det var så lite hår der! (Jeg barberer aldri leggene, så det var et nytt syn for meg, og det kom ikke av smugbarbering) Nå venter jeg ei jente til i følge UL, men det samme har ikke skjedd.
boble <3 Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Jepp samme her, trenger nesten aldri å barbere beina lenger, men føler ikke det er noen forskjel på resten av kroppen. Rart!
mami:) Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet ikke hva jeg får, men vanligvis må jeg barbere meg annenhver dag. Nå trenger jeg ikke gjøre det så ofte, kanskje hver 14 dag og det er utrolig deilig:). Sist fikk jeg gutt og kan ikke huske at jeg kunne barbere så sjeldent da. Så krysser fingrene for at det kanskje er ei jente denne gangen....
Poteto Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 offdå. får gut eg då eller begge deler? hehe håret på beina vokser ikke så mye, men under armene vokser det fort.. har det noe å si om håret vokser eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå