Northernlights Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 norske lakrisbåter man ikke visste man hadde ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Juhu :-) Å, nå fikk jeg lyst på lakrisbåter :-)
Northernlights Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 lakris er da det beste som finnes,det! =o)) Salmiakklakris og salte små lakrisdingser...nam!! Engang kjøpte jeg med så mye lakris fra Norge, og spiste så mye på en gang at jeg fikk elveblest! ;o) DET kalles kjærlighet,det! senga roper... Natta !! (må være fornuftige damer dere også,nå da...husk, dere ligger 6 timer før meg!) ';o)
Twig Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Neei fyy jeg har aldri likt lakris ,men alt annet slikk, nam! Elveblest? hehe, den var ny! ) Sove godt NL, skal finne senga selv nå hvert øyeblikk
mammaen til G & A Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 He he, ja det maa ha vaert en herlig overraskelse=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Er veldig glad i lakris, MEN, med måte.. spiser en eller to biter som er supergode, men så går jeg lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå