durdom1 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er 30 år gammel, gift, har ett barn på 13 år. Og har spiral... Bør jeg skaffe meg enda ett barn sammen med min nåværende mann eller ikke? Er det for sent pga at barnet mitt er så gammel allerede? Det blir jo alt for stor aldersforskjell mellom barna... Hva er mest riktig å gjøre her? Hvis jeg ikke skaffer meg enda ett barn, kommer jeg til å angre på det senere?
*Vi blir 5* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Angre kommer du ihvertfall aldri til å gjøre..det burde du vite som har et barn fra før av..det går ikke an å angre på. Men om det er det du vil, er det vel bare du som kan vite. Kjenn inni deg....Det er jo ikke for sent selv om aldersforskjellen på den du har og den nye blir stor,det trenger ikke bety noe det...Jeg er og min bror er 9 og 12 år eldre enn lillesøster...funker bra det =) Du kan jo bruke han/ henne som barnevakt og greier...kommer til å bli kjempestas =) Lykke til da!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 aldersforskjellen er ikke noe problem. de blir ikke lekekamerater på samme måte, men babyen får noen å se opp til, et forbilde, og 13 åringen kan glede seg over babyen på en annen måte enn en jevnaldrende.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 En aldersforskjell på 13 år er ingen ting å tenke på. jeg er 10 og 12 år eldre en mine brødre, og vi har kjempe fine relasjoner=) de er mine hjertestener;) Har vært stolt storesøster hele veien:) Lykke til i bestemmelses prosessen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå