Gå til innhold

HVA!? hvordan er det med EL tester igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tror jeg hadde en SA 12.06.07 4 dager etter IKM

Testet NEGATIV med CB digital Lørdag 16.06.07

Men så tok jeg en EL test i kveld nå bare for morro skyld, den var først negativ, men etter 10 min kom det en svak rosa strek i tillegg til den mørke kontrollstreken..

(samma skjedde 2 dager FØR IKM)

Hva er dette?

Jeg vet jo at jeg IKKE har EL nå og hadde jo heller ikke det 2 dager før IKM

Så hva er dette?

Er det mulig at jeg er gravid enda? Vil det slå slik ut på en EL test?

Når CB digital testet NEG nå etter jeg hadde (mensen/SA som varte i 3 dager)

Noen som vet?

Eller er dette bare en kjemisk reaksjon i testen som ikke betyr noe siden den andre streken ikke kom før 10 min etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Mine EL- tester er alltid litt positive, dvs det alltid kommer en strek i tillegg til kontroll-streken, men når jeg har EL er begge strekene like sterke. Men vet ikke om vi bruker samme test eller hvordan det pleier å være med deg? Jeg bruker strips fra babyornot.dk

Skrevet

ååå jeg bruker akkurat samme som deg, huff nå hadde jeg et ØRLITE håp, men nei..

hehe jaja visste det jo egentlig da testen hos legen var negativ, men håpte kanskje på at det var feil, at jeg ikke hadde mista likevel...

Så da er nok mine også alltid svaaakt positive :(

Jaja... ikke noe å gjøre med det.. Skal ha EL rundt 25 juni, så da får jeg bare prøve igjen...

Skrevet

Uff..så dumt..Blir jo så dritt lei av å gå rundt å håpe og vente og vente vente...kan jo gå helt bananas =) Vi har EL på likt denne mnd, artig =) Gøy det, så kan vi gå over på 1 tri sammen! ;))

Skrevet

hehe morro det ja :)

Får håpe det slr til hos oss begge denne ,mnd da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...