Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Mine foreldre har noen sinnsykt nysgjerrige naboer. hi hi Og nå er jeg bare så dritlei dem. Jeg skal lage litt bruduljer i morgen ja.. hi hi Mine foreldre er en liten tur i utlandet og vet ingenting om dette. (synd) Så i morgen stepper jeg opp med målebånd, blokk, blyant og skal "måle" opp noe på tomten deres.. he he he he Jepp. Stemmer.. Nå skal jeg være sinnsykt barnslig av meg. Og kun på pur faen.. Naboene kommer til å sprekke av nysgjerrighet på hva jeg måler opp til. Men jeg skal ikke si noenting. Bare måle opp, og gå.
doffine Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... LOL syns jeg ser deg:-))
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Kom hit så kan du få være med.. hi hi hi Deg har de jo aldri sett.. Ennå mer å være nysgjerig på.. he he he
doffine Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 hahahahahaha... stå å ta bilder kansje:-)) hehehehehe....
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 hi hi hi Øynene kommer til å stå ut av hodet på dem. Dæven så barnslig jeg kan være... hi hi hi Men dette skal bli gøy. Jeg vet hvem kona i huset kommer til å løpe til så fort jeg går hjem. Bare for å få info. Men denne gangen får hun ikke det... Stakkar...
Nina-med passasjer Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 ja ta noen bilder i tillegg;) det der skulle jeg pokkern meg gjort hjemme hos mamma,der står gamlisene i vinduet når det kjører noen i gata....
doffine Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde noen sånne levende potteplanter som titta inn til oss på frogner.. hehehehe.. helt til jeg dro opp genseren uten bh:-) og snudde meg etter og viste ræva:-)) heheheheh
Tropiskjuice Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 hehehe.. sinnsykt morsomt!! blir vel så nyskjerrig at ho sprekker tenker jeg=) foreldra mine har og en sånn nabo.. det er morro og tulle med de=) vi hadde en fest engang tror det var stefaren min sin 50års lag.. det sto mange biler på gårdsplassen og ho gikk forbi gang på gang og strakk halsen så langt ho klarte for å titte inn i hagen våres for og se va som skjedde!! herregud at det går ann sier jeg bare..
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 he he he Ja, en må jo til slutt gjøre noe. Ikke sant? Jeg ble så dritforbannet da jeg kom hjem fra sykehuset den dagen vannet hadde gått. Jeg hadde knapt kommet inn døren hos foreldrenen mine, før nabokjerringa sto i gangen til mamma. Jeg ville så gjerne snakke mad mamma om hvordan jeg hadde det. Men det var faen meg umulig. Hu satte seg i stua og glodde på meg og min mann. Kun for å prøve å få vite hva som sto på. Hun så jo at vi kom med datteren vår på morgenen til mine foreldre.. Så hun regnet vel med at vi reiste for å føde.. Men så kom vi hjem etter noen timer. Hmmm.. Mystisk.. Etter ca 40min, gikk hun hjem igjen. Like klok.. Vi sa jo ikke noe til henne. Da var jeg så sliten.... Fy, for ei kjerring.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 kjenner til den ja,her står nabokjerringa med kikkert hver gang jeg er ute,så bare det blir varmt nok så går jeg ut naken!!så kansje hu lærer å dra til seg øya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå