Honningmelon Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har jo hatt småblødninger nesten hele tida siden jeg begynte på de (2 mnd siden), og da er det jo ikke noe vits med piller. Får jo ikke akkurat kost seg noe når en blør hele tida.
Babyfacepsycho Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Sånn har jeg det med allt av hormon prevansjon. =/
Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 For de fleste roer det seg ned etter ca 6 mnd...hvis man orker å holde ut. Jeg skal prøve dem ut selv...
* 5 om dagen * Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 jeg anbefaler deg til å gå over til mercilon...de har jeg gått på, og ikke blødninger i det hele tatt...gått på de i 3-4 mnd nå. eneste har hatt litt tull, i forbindelse med at jeg skulle hoppe over en mens, da jeg var i syden, men ikke annet enn at mensen som kom litt før, men fikk utsatt den på turen....
Honningmelon Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Etter 6 mnd???? Nei, det gidder jeg ikke :-) Er ferdig med ammingen nå, så hopper over på p-piller igjen. De passer meg myyye bedre :-)
Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Vil anbefale seg Nuvaring da :-) Mindre bivirkninger enn p-piller :-) Jeg skal tilbake på den når jeg er ferdig med ammingen..men det blir nok en stund til for min del siden minsta bare er 7uker..
Honningmelon Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Er det et p-pille slag, eller er det minipiller?
Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Nei...en ring som settes oppi "høna" :-DDD Den skal sitte der i 3 uker....så en uke av og ny ring... Den frigir hormoner og kjennes ikke når den er satt på plass rett. Man setter den selv inn. Veldig greit...og man kan også sette inn ny ring uten opphold hvis man feks vil hoppe over en mens.
E, T & T og ei te Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 blør du bare?? hmmm... jeg har ikke hatt mens på ett år jeg nå, siden jeg begynte med cerazette.. for meg funker de optimalt, greit å slippe mens. min venninne bruker også cerazette og har heller ikke menstrasjon lengre... prøv litt til
Honningmelon Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 Ja, har småblødninger hele tida, sånn at jeg må bruke truseinnlegg. Hadde jeg sluppet mensen hadde det vært suuuupert!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Jeg blødde hele tiden i litt over 3 mnd av de, da kuttet jeg ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå