Gå til innhold

Har babyer sexradar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg at hver jævla gang sambo og jeg så mye som TENKER på å kose oss ørlite så er det en viss liten tulle som plutselig ( uansett om hun har sovet i 10 min eller 2 timer) våkner og hyler på pupp.... Vi kan ikke engan kysse før hun våkner...sukk...jaja... Dette er reine nonne og munke tilværelsen. Hun skal helst ligge MELLOM oss også...sånn for sikkerhets skyld... ARGH!!!

Søstra var likedan....nesten et under at vi klarte å få til to tette :-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har innebygd radar, fint alternativ til hormonell prevensjon =)

Skrevet

Når du flytter på deg kjenner hun sikkert melkelukta ekstra godt i rommet og våkner til av det..

Skrevet

hm....pappan har t.o.m bært beggen hennes ut av rommet.men funker ikke det heller.. Jaja...får vel ta kalddusjer de nærmeste månedene....eller låne bort ungen til besteforeldra en ettermiddag et par timer ;)

Skrevet

eller rett og slett bruke dusjen..

Skrevet

hehe....redd hun skal våkne da også.,..og at vi ikke hører henne.. Jeg er hysterisk hønemor å tåler ikke høre henne gråte mer enn 2 sek..

Skrevet

gutten min vokner bestandig når jeg skal spise. får aldri spise i fre:) men sex er ingen problem.

Skrevet

Babycall i på badet er vel ikke den beste ideen (du vet aldri hvem som hører på!), men dere kan vel ha døra åpen så hører du henne.

Går det bra med dere, forresten?

Skrevet

husker første jenta mi hadde drite-radar

dret ikke meg ordentlig ferdig på et helt år jeg:) hehe

Skrevet

JOda..går veldig bra med oss :-) Kjøpt hus og skal flytte inn i august ( valgte det framfor å bruke lang tid på å bygge).

Had vårt å stri med i perioder..men at man tåler slikt og kommer seg videre med sterkere forhold er vel et sunnhetstegn på at et forhold er godt, trygt og solid :-)

Så på tross av at jeg er sliten for tida så er jeg veldig lykkelig :-)

Skrevet

Det var godt å høre! Du høres ut som ei fin jente som er bevisst og har skjønt et par ting her i livet..

Heldig du er som har tre barn og takler det!

Skrevet

Hehe..håper jeg takler det i hvertfall. Litt oppgitt sånn innimellom for tida siden jeg ikke rekker over alt jeg bør få unna.. Men lært meg å senke krava litt nå i denne perioda. Har 3 nydelige unger som jeg er kjempe stolt over å ha født...og uansett hvor slitsomt det er så er det jo værdt slitet og maset. Er koselig også mellom slaga :-)

INgen dans på roser å være foreldre...men jaggu er det det fineste som finnes i verden uansett :-)

Skrevet

Enig. Tror det slitsomme blir letter å takle når man er positiv i bunn og er bevisst hvor heldig man er, selv om man ikke er lykkelig hele tiden. Alle sliter innimellom.

Skrevet

Også en fordel å lette på trykket og få ut frustrasjon jevnlig på en eller annen måte...så man ikke "demmer" opp en masse dritt og eksploderer ;)

De som påstår at de aldri sliter lyver tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...