Gå til innhold

Åååå......min "hjelpsomme" svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig at jeg er VELDIG tålmodig når det kommer til svigermor, men nå renner det snart over...

Hun skal ha stort bursdagsselskap i slutten av måneden. Og hun stresser mye med det (les maser).*svett*

Hun blir dødelig fornærmet hvis vi har barnevakt til minsten på 3mnd, så han skal være med. Hadde jo egentlig tenkt det uansett da så det er greit, MEN......nå fortalte hun at hun har ordna med noen som skal ta seg av ham hvis han begynner å skrike, avtalt "trillepike" og at han skal være inne på kjøkkenet sammen med hun som lager maten mens vi "koser" oss......han må jo ikke være til forstyrrelse

Herregud....hvis han skriker vil jeg da ha han selv, ikke legge han på kjøkkenet sammen med en fremmed. Hadde tenkt å dra hjem ganske tidlig også....da blir hun sikkert dødssur, men....

Hvis hun absolutt vil ha ham der, må hun da tåle litt sutring.....

Kjenner jeg er irritert nå ja.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, det var da måte på til styring av svigers da. Hadde sagt klart i fra at minsten skal være sammen med MEG! Hadde ikke brydd meg om hun hadde blitt sur.

Skrevet

Takk for at noen er enig med meg....koker snart over av alt styret med denne bursdagen. Tør ikke si fra heller for det blir sånt styr.....hun har en måte å få meg til å virke så slem på....det er sååå synd på henne når hun ikke får det som hun vil...som en unge egentli =)

Får vel bare ti stille og heller gjøre som jeg vil når dagen kommer, for da kan hun ikke starte en krangel foran alle gjestene...hehe...

Skrevet

Men, du MÅ love meg at du sier i fra at gutten din skal være sammen med deg? :-) Han vil jo være sammen med mammaen sin, og ikke fremmede.

Skrevet

selvfølgelig.....men ser ikke for meg at det blir noen diskusjon hvis jeg tar det der og da... Hun bryr seg veldig om hva andre folk synes, så hun tør ikke sette igang noen krangel der.

Skrevet

Akkurat :-) Men, da gjør du akkurat hva du vil. Med et smil om munnen, hehe.

Skrevet

Kjære vene.. om hun absolutt vil ha han der så får han jo være der da og ikke stues bort på kjøkkenet når hun er ferdig med å vise han frem.

Skjønner deg godt.. Er jo ikke noe godt for verken lillegutt eller deg om det er en fremmed som liksom skal trøste han når han gråter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...