Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Nå er er den sikre perioden, sånn at jeg mest sansynlig ikke blir gravid? Fikk mensen forige lørdag, altså for 9 dager siden.
Expat Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Iallefall ikke den neste uka... Knis. Du får sikkert bedre svar fra noen som ikke er så trøtt som meg...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 hm...siden mitt navn er fertila så bør jeg vel heller satse på jernlås....
Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 *knegg*...finnes ikke noe slikt som "sikre" perioder. Men mist sjanse for å bli gravid rett etter og like før mens heter det seg..men mange har eggløsning i de tider også...og noen har faktisk eggløsning når de har mens t.o.m..så vil man ikke bli gravid så bør man uansett bruke en eller annen prevensjonsmetode som er bedre dokumentert effekt på
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 "minst sjanse for å bli gravid rett etter og rett før mens...." men når er egentlig rett før og etter...hvor mange dager er det snakk om. For det er vel egentlig bare 3 uker mellom hver gang man blør? Er 7 dager rett etter? Og mener man første mens dag, eller siste mensdag.....skjønner ingenting av sånn.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde en gang en sikker perioden. Nå er den sikre perioden 18 mnd gammel og ligger og sover. ;-)
solstråle69 Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det som er "sikker" periode for meg, behøver ikke være "sikker" periode for deg. Dette kan variere veldig fra person til person. Ønsker du overhodet ikke å bli gravid, bør du bruker prevensjon. Hvis jeg var deg, hadde jeg hatt en absolutt "Usikker" periode nå...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Det er ingen sikre perioder.. (man kan ha flere eggløsninger på en mnd.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå