Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Meg personlig driter en lang kabel i hvilken vei ungene sitter så lenge de sitter i godkjente seter som er festa forskriftsmessig. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så mye hyl og skrik rundt det der. Fest ungene deres slik DERE føler for i bilen og HOLD KJEFT!!!! MAKAN!!!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jepp,leser alltid disse trådene og flirer litt:)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg gidder rett og slett ikke lese de,samme argumentene for og i mot hver gang.
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 De var kanskje underholdnede de 10 første gangene, men nå gidder jeg rett og slett ikke gå inn på de lenger. Bare samme driten hver gang. Kan bare dytte opp en gammel tråd om det samme, de ser jo nesten like ut hver gang.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Har ikke lest tråden.. Enig med deg jeg...=)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 hihi gidder liksom ikke å engasjere meg. Her satt eldsten og kikket ut bakruta til det ikke gikk lenger. Enten måtte vi operere inn et ekstra ledd på beina hans eller så måtte han snus. Tror han var 2-3 år...husker ikke helt. Jeg skjønner ikke helt debatten jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå