NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei er.. 21 uker nå og vært på UL.. har hatt en følelse hele svangerskape at vi skal ha gutt.. t.o.m blitt spådd av 3 forskjellige at det blir gutt.. samt hatt sex på el.. dagen noe som gjør sjangsene til gutt litt høyere.. idag så han ikke sikkert ..men kunne nesten med sikkerhet si det er jente.. ikke misforstå vi er glade uansett hva det blir.. men klarer ikke å slippe helt følelsen på at det er gutt allikevel.... er det noen her som hadde samme følelse som meg.. men at jordmor sa noe annet og at dere fikk rett??.. ha en flott kveld.. og takk for svar..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg har være HEELT sikker at jeg venter en gutt, jeg bare visste det rett og slett. På ul mente de også at det er en gutt så nå får vi se = ) hadde jeg vært det hadde jeg tatt en privat UL så vet du helt sikkert = )
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jepp. legen min sa det var mest sannsynlig at det var ei jente. hun sa hun så kjønnslepper og sånt. Da måtte jeg minne henne på hva hun sa på siste ul, ( hun sa at urinblæren lå så langt unna der hvor tissen skulle ha vært om hun kunne se det og at det tydet på gutt) Etter det fikk hun kamera i en annen vinkel og kom rett i skrævet på han og vi fikk en fint bilde av både baller og tissefant!!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 ja.. det er så merkelig .. for jeg klarer ikke helt å kvitte meg med følelsen at det er en gutt.. men han var jo temmelig sikker.. selv om han ikke kunne si det helt... men er det ikke sånn at man ser kjønnet best om det er gutt? logisk det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå